1. Wysyłka

W trosce o terminowość dostawy i bezpieczeństwo, przesyłki mogą być dostarczone:

- Paczkomat InPost - małe paczki 60x40x30 cm i do 15 kg
- DHL odbiór w punkcie - małe paczki 60x60x70 cm i do 18 kg
- GLS - paczki standardowe do 1,50 m i 31 kg
- Kurier Inpost - paczki standardowe do 1,20 m i 30 kg
- DHL - przesyłki przesyłki o długości od 1,51 m do 2 m i do 30 kg
- DHL - przesyłki przesyłki o długości od 2 m do 3 m i do 50 kg
- DHL - przesyłki paletowe standardowe
- DHL - przesyłki paletowe niestandardowe

W przypadku produktów oznaczonych jako dostępne, rozpoczęcie realizacji zamówienia złożonego do godz. 11.00 w dni robocze (pon. – pt.) następuje jeszcze tego samego dnia (dotyczy zamówień przedpłaconych PayU lub ż opcją płatności przy odbiorze. Zamówienia związane z fakturą proforma - realizowane są następnego dnia).
Zamówienia złożone po godz. 11.00 oraz w dni świąteczne i weekendy - następuje w najbliższym dniu roboczym następującym po dniu wolnym.

Maksymalny czas realizacji zamówienia: do 48h. W przypadku braku reakcji lub nieodebrania od kuriera przesyłki dwukrotnie - zamówiony towar wraca do naszego magazynu.



2. Koszty dostawy

- Paczkomat InPost: 15 zł brutto
- DHL - Odbiór w punkcie: 15,99 brutto
- Kurier Inpost (paczki standardowe): 16 zł brutto (bez względu na formę płatności)
- GLS (paczki standardowe): 17 zł brutto (bez względu na formę płatności)
- DHL (paczki od 151 cm do 2 m i do 30 kg): do 30 kg - 65 zł brutto, do 60 kg – 130 zł brutto
- DHL (przesyłki o długości od 2 m do 3 m): 140 zł brutto 
- DHL (przesyłki paletowe standard): do 800 kg – 160 zł brutto, do 1600 kg – 320 zł brutto
- DHL (przesyłki paletowe nie-standard): 250 zł brutto

UWAGA! Przy zakupie powyżej 550 zł (brutto): transport GLS lub Inpost GRATIS, przy założeniu, że zamówienie powyżej 550 zł brutto nie przekroczy dopuszczalnych parametrów przesyłek Inpost lub GLS.

Jeśli zamówienie powyżej 550 zł brutto przekroczy dopuszczalną wagę paczki GLS lub Kurier Inpost (ale nie przekroczy długości 1,5 m GLS lub 1,2m Inpost) – kupujący zapłaci tylko za drugą paczkę, czyli 16 zł brutto.


3. Ubezpieczenie przesyłki

- InPost
- GLS
- DHL

W przypadku dostaw obejmujących więcej niż 1 paczkę - odpowiednio wielokrotność powyższych opłat. Całkowity koszt przesyłki widoczny jest podczas składania zamówienia. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.




                    SZYBKIE DOSTAWY I WYGODNE OPCJE ZWROTÓW



Wysyłkę przesyłek ze sklepu dlaelektrykow.pl obsługują firmy kurierskie:    oraz 

W związku z powyższym możemy zaoferować gwarantowany, szybki i wygodny sposób zarządzania Państwa przesyłką.



PRZEDSTAWIAMY ETAPY REALIZACJI I DOSTAWY ZAMÓWIENIA:

etapy realizacji zamówienia i dostaw

ZAMÓWIENIE 

Etap, w trakcie którego dodajesz do koszyka interesujące Cię produkty, a następnie przechodzisz do finalizacji zamówienia (podanie danych do faktury, danych do wysyłki, podejmujesz decyzję o formie płatności, potwierdzasz zamówienie i płacisz - jeśli taką formę rozliczenia wybierasz).

POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA

Na wskazany podczas zamówienia adres e-mail, sklep internetowy dlaelektrykow.pl przesyła mail z potwierdzeniem zapłaty (jeśli została dokonana) i przyjmuje zamówienie do realizacji.

PRZYGOTOWANIE ZAMÓWIENIA

Pracownicy dlaelektrykow.pl przygotowują zamówione produkty i odpowiednio pakują je do wysyłki.

PRZYGOTOWANIE LISTU PRZEWOZOWEGO

Na tym etapie zostaje wygenerowany numer listu przewozowego oraz etykieta, która umieszczona zostaje na przesyłce. W tym momencie paczka zostaje zarejestrowana w systemie logistycznym firmy GLS lub DHL.

Kupujący otrzymuje na wskazanego podczas zakupu maila informację bezpośrednio od GLS lub DHL, że jest przygotowana przesyłka, którą GLS niebawem odbierze z magazynu dlaelektrykow.pl.

W tym samym mailu podana jest planowana data oraz przybliżone godziny dostarczenia przesyłki do adresata.

Jeżeli stwierdzisz, że nie będzie Cię w danym czasie pod wskazanym adresem, masz możliwość darmowego przekierowania paczki na inne miejsce (dotyczy przesyłek GLS). Można tego dokonać poprzez stronę WWW firmy GLS (stosowne linki podane są w mailu) lub przez dedykowaną aplikację na smartfona (z systemem Android lub IOS).

PRZEKAZANIE PRZESYŁKI KURIEROWI I ROZPOCZĘCIE PROCESU DOSTAWY

Klient otrzymuję maila z systemu GLS lub DHL potwierdzający odbiór przesyłki z magazynu dlaelektrykow.pl. Od tego momentu może śledzić przesyłkę w systemie GLS lub DHL poprzez stronę WWW lub aplikację mobilną na smartfonie.

Ponownie firma GLS umożliwia darmowe przeadresowanie przesyłki, w razie gdyby pod wskazanym przy zakupie adresem nie było możliwości odebrania przesyłki od kuriera.

DORĘCZENIE PRZESYŁKI

Jak dostaniesz paczkę - doskonale będziesz o tym wiedział. A jeśli wcześniej przekierowałeś paczkę na inny adres otrzymasz maila z potwierdzeniem dostarczenia paczki.

zwrot towaru

ZWROT TOWARU - NIGDY NIE BYŁ TAK PROSTY!

Masz dwie możliwości zwrotu towaru:

1. przesyłki GLS: skorzystaj z sieci punktów wysyłki paczek firmy GLS – ParcelShop (Znajdź najbliższy punkt).

2. przesyłki DHL lub GLS: zamów kuriera. Firma DHL lub GLS poinformuje Ciebie o przybliżonym czasie wizyty kuriera. Poczekaj na niego w domu lub w firmie, a on odbierze zwracany towar.

UWAGA: zanim dokonasz zwrotu - skontaktuj się z nami, by otrzymać numer reklamacji. Tylko tak unikniesz zagubienia paczki i zyskasz gwarancję szybkiego rozpatrzenia reklamacji.

PRZYDATNE LINKI:

        

        

       DHL-Logo.jpg          inpost.png