SZYBKIE DOSTAWY I WYGODNE OPCJE ZWROTÓW

1. Wysyłka

W trosce o terminowość dostawy i bezpieczeństwo, przesyłki mogą być dostarczone:

- GLS (paczki standardowe do 2 m i 31 kg)
- DHL (przesyłki przesyłki o długości od 2m do 3 m i do 50 kg)
- DHL (przesyłki paletowe)

W przypadku produktów oznaczonych jako dostępne, rozpoczęcie realizacji zamówienia złożonego do godz. 13.00 w dni robocze (pon. – pt.) następuje jeszcze tego samego dnia (dotyczy zamówień przedpłaconych lub o opcja płatności przy odbiorze. Zamówienia związane z fakturą proforma - realizowane są następnego dnia).
Zamówienia złożone po godz. 13.00 oraz w dni świąteczne i weekendy - następuje w najbliższym dniu roboczym następującym po dniu wolnym.

Maksymalny czas realizacji zamówienia: do 48h. W przypadku braku reakcji lub nieodebrania od kuriera przesyłki dwukrotnie - zamówiony towar wraca do naszego magazynu.


2. Koszty dostawy

- GLS (paczki standardowe): 9.99 zł brutto
- DHL (przesyłki o długości od 2m do 3 m): 100 zł brutto
- DHL (przesyłki paletowe): do 200 kg – 59 zł brutto, do 400 kg – 118 zł brutto, do 800 kg – 123 zł brutto, do 1000 kg – 141,45 zł brutto).

Przy zakupie powyżej 450 zł (brutto) – transport gratis (dla przesyłek GLS do 31 kg).

3. Ubezpieczenie przesyłki

- GLS
- DHL

W przypadku dostaw obejmujących więcej niż 1 paczkę - odpowiednio wielokrotność powyższych opłat. Całkowity koszt przesyłki widoczny jest podczas składania zamówienia. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

 

Wysyłkę przesyłek ze sklepu dlaelektrykow.pl obsługuje firma kurierska gls-logo.png oraz 

W związku z powyższym możemy zaoferować gwarantowany, szybki i wygodny sposób zarządzania Państwa przesyłką.


PRZEDSTAWIAMY ETAPY REALIZACJI I DOSTAWY ZAMÓWIENIA:

etapy realizacji zamówienia i dostaw

ZAMÓWIENIE 

Etap, w trakcie którego dodajesz do koszyka interesujące Cię produkty, a następnie przechodzisz do finalizacji zamówienia (podanie danych do faktury, danych do wysyłki, podejmujesz decyzję o formie płatności, potwierdzasz zamówienie i płacisz - jeśli taką formę rozliczenia wybierasz).

POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA

Na wskazany podczas zamówienia adres e-mail, sklep internetowy dlaelektrykow.pl przesyła mail z potwierdzeniem zapłaty (jeśli została dokonana) i przyjmuje zamówienie do realizacji.

PRZYGOTOWANIE ZAMÓWIENIA

Pracownicy dlaelektrykow.pl przygotowują zamówione produkty i odpowiednio pakują je do wysyłki.

PRZYGOTOWANIE LISTU PRZEWOZOWEGO

Na tym etapie zostaje wygenerowany numer listu przewozowego oraz etykieta, która umieszczona zostaje na przesyłce. W tym momencie paczka zostaje zarejestrowana w systemie logistycznym firmy GLS lub DHL.

Kupujący otrzymuje na wskazanego podczas zakupu maila informację bezpośrednio od GLS lub DHL, że jest przygotowana przesyłka, którą GLS niebawem odbierze z magazynu dlaelektrykow.pl.

W tym samym mailu podana jest planowana data oraz przybliżone godziny dostarczenia przesyłki do adresata. 

Jeżeli stwierdzisz, że nie będzie Cię w danym czasie pod wskazanym adresem, masz możliwość darmowego przekierowania paczki na inne miejsce (dotyczy przesyłek GLS). Można tego dokonać poprzez stronę WWW firmy GLS (stosowne linki podane są w mailu) lub przez dedykowaną aplikację na smartfona (z systemem Android lub IOS).

PRZEKAZANIE PRZESYŁKI KURIEROWI I ROZPOCZĘCIE PROCESU DOSTAWY

Klient otrzymuję maila z systemu GLS lub DHL potwierdzający odbiór przesyłki z magazynu dlaelektrykow.pl. Od tego momentu może śledzić przesyłkę w systemie GLS lub DHL poprzez stronę WWW lub aplikację mobilną na smartfonie.

Ponownie firma GLS umożliwia darmowe przeadresowanie przesyłki, w razie gdyby pod wskazanym przy zakupie adresem nie było możliwości odebrania przesyłki od kuriera.

DORĘCZENIE PRZESYŁKI

Jak dostaniesz paczkę - doskonale będziesz o tym wiedział. A jeśli wcześniej przekierowałeś paczkę na inny adres otrzymasz maila z potwierdzeniem dostarczenia paczki.

zwrot towaru

ZWROT TOWARU - NIGDY NIE BYŁ TAK PROSTY!

Masz dwie możliwości zwrotu towaru:

1. przesyłki GLS: skorzystaj z sieci punktów wysyłki paczek firmy GLS – ParcelShop (Znajdź najbliższy punkt).

2. przesyłki DHL lub GLS: zamów kuriera. Firma DHL lub GLS poinformuje Ciebie o przybliżonym czasie wizyty kuriera. Poczekaj na niego w domu lub w firmie, a on odbierze zwracany towar.

UWAGA: zanim dokonasz zwrotu - skontaktuj się z nami, by otrzymać numer reklamacji. Tylko tak unikniesz zagubienia paczki i zyskasz gwarancję szybkiego rozpatrzenia reklamacji.

PRZYDATNE LINKI: